گویند فوران دگر،خاکستری از تو در این جهان جا گذاشته ستبه هند بروم تا شاید میان مرده هایشان گذری از تو بیابم ؟!به کدام اقیانوس خودم را رها کنم تا شاید در مطلق ترین تاریکی اثری از تو بجوییم؟به کدام ه Full HD...
نمیدونم بهش میگن محتاط ، ترسو، مرموز، محافظه کار اصلا مهم نیست چی میگن ،من کی حرف بقیه برام مهم بوده که الان باشه خب از اسمم هم مشخص هست که مبهم بودن رو دوست دارم خط قرمز دورم اونقدر عمیق هست که نم Full HD...